AEG Viva Spin 1800 Trio zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Viva Spin 1800 Trio zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Lspekkie 09-02-2009

Sorry, maar dit mag je niet eens een stofzuiger noemen. Een eenvoudige kruimeldief vangt meer stof, dit is meer vegen. 1800 watt?! Hoe kan dat? Maakt overigens wel herrie voor 1800 watt...

Ook voor mij geldt, wie mij niet gelooft, kom hem maar gratis afhalen. Moet je wel snel zijn want na paar maanden tobben gooi ik hem zodra ik een fatsoenlijke andere stofzuiger heb gekocht met liefde bij het vuil.

WEG GEGOOID GELD! Ziet er leuk uit voor de sier meer niet.

Klacht over gestuurd naa AEG en een standaar email terug gehad.

Kurtis 07-02-2009

Na maandenlang aanmodderen kan ik het eindelijk een keer kwijt. WAT EEN DRAAK VAN EEN ZUIGER. Dit bakbeest verdiend niet eens het predikaat van zuiger. Ik heb medelijden met de mensen die met dit ding vloerbedekking moeten schoonhouden. Bij mij op de parket vloer is het meer vegen. Tenminste na 2 minuten. De eerste 2 minuten niks aan te merken, daarna schuiven en vegen maar. Mijn swiffer pakt meer stof mee dan dit ding. Kortom: een tip voor de mensen die aan het oriënteren zijn voor een nieuwe stofzuiger. Koop geen trio spin 1800 watt van AEG. Want dat ding zuigt maar 1 meter. geloof je me niet. Kom die van mij gratis ophalen en overtuig u zelf.

Anja25 26-07-2008

Ben ook in bezit van zo'n waardeloos apparaat. Je veegt meer dan dat er iets opgezogen wordt. Terug gebracht naar de winkel en na drie weken kreeg ik hem terug met de mededeling dat er niets verkeerd aan was. Bovendien werd mij gezegd als ik het apparaat nog eens aan zou bieden voor reparatie, de kosten voor mij zouden zijn. Ik heb nog een oude Philips in de schuur staan en die doet het 10 keer beter dan dit prut apparaat. Eigenlijk zouden we collectief bij AEG een nieuwe stofzuiger moeten eisen nu ik zie hoeveel klachten hier over zijn.

Suzanna 15-07-2008

Waardeloos apparaat. Werkt alleen goed in het begin, dan is hij super. Maar de blijdschap van de aankoop wordt snel omgezet in teleurstelling. Na een paar maanden kon ik alleen de kamer zuigen als ik het filter 2x per keer grondig uitklopte, waarbij de stofwolken in je neus komen. Lekker, ik heb astma. Dit soort apparaten moeten worden voorzien van een waarschuwing, net als op sigaretten. Het apparaat is nu voor de 2de x naar AEG terug, maar ik verwacht dat ze de boel weer schoonmaken, verder niet. De container in met dit ding. AEG zou het apparaat terug moeten nemen en een deugdelijk ding leveren als ze hun naam hoog willen houden.

Grard 09-07-2008

Werkelijk waardeloos apparaat. AEG onwaardig. Werkt maar eventjes goed. Daarna raakt het stoffiltertje verzadigd en moet dan grondig worden gereinigd wat enkel met een compressor lukt. Dit is na iedere paar zuigbuerten want anders slaat de beveiliging om en valt de zuigkracht weg.
Na twee weken daarom een andere stofzuiger gekocht. Ander merk en weer gewoon met een stofzak. Die voldoet wel.
De AEG gebruken we nu al een jaar om het kantoor te stofzuigen en na iedre paar zuigbeurten blazen we het filter dan steeds met de compressor schoon wat een enorme stofontwikkeling veroorzaakt. Voor ons geen AEG meer.

jan77 04-06-2008

ik heb na 8 maanden de zepert maar genomen en de viva spin in de berging gezet. Heb na lezen van revieuws ook de Philips jewel FC 90-60 gekocht gewoon weer met stofzak (wel even zoeken in de winkel zag ik m niet) en ik kan nu zelfs zuigen met m'n gehoorapparaten in.Echt een openbaring het ding werkt inderdaad uitstekend..

Vaness 03-06-2008

Deze stofzuiger bevalt mij helemaal niet.
Ik heb hem nu al enkele maanden, en op vol vermogen slaat de beveiliging (vacuum?) vaak onnodig aan. Gevolg: minimale zuigkracht. Ik gebruik de stofzuiger een paar keer per week om mijn laminaatvloer, badkamervloer en bankstel mee te stofzuigen. Veel vuil blijft op de vloeren liggen en wordt niet goed opgezogen.

Bij het stofzuigen van de bank, slaat de beveiliging ook direct aan waardoor er weinig kracht overblijft. Ik moet dan het vermogen terugzetten naar minimum en dan weer naar maximum. Erg onhandig.

Kattenbakkorrels en kattenharen worden ook niet goed opgezogen. Het lijkt vaak meer op vegen dan stofzuigen met de korrels. Met de zuigmond moet ik de korrels opzuigen, omdat ie anders alles laat liggen.

Daarnaast is het apparaat onhandig vormgegeven: de wielen steken teveel opzij uit, waardoor de stofzuiger vaak achter deurkozijnen en meubels blijft hangen.

Het leegmaken van de opvangbak is een smerige klus, gezien de hoeveelheid stofvlokken en kattenharen die in de bak en filter blijven hangen.

Ik heb dus spijt van de aankoop. Voor mij de volgende keer liever weer een gewone stofzuiger met zak.

R v. buren 03-05-2008

Ik ben er ook totaal NIET blij mee. het zuigt van geen kanten, ookal staat het ding bijna op volle toeren te draaien. Het geeft inderdaad een gigantisch rotgeluid! ik snap nu waarom hij in de aanbieding was....
NOOIT meer een AEG! had eerst een Philips stofzuiger, dat was tenminste waar voor je geld.

giel2 28-03-2008

Apparaat na 2 maanden kapot. geen nieuw apparaat gekregen. er zat fijnstof in de motor. Ik heb alleen geen fijnstof gezogen. dus waardeloos apparaat en service AEG

romius 02-11-2007

Ook wij hebben deze stofzuiger in het bezit, maar we zijn er absoluut niet tevreden over. Zoals al eerder gezegd is de zuigkracht echt ver te zoeken, kattenharen blijven gewoon op het tapijt liggen. En de herrie is niet normaal meer.

S. Hakvoort 23-10-2007

Wat een waardeloze stofzuiger is dit. We hebben voor deze stofzuiger gekozen voor de leuke vormgeving en de 1800 W motor.
Nu eenmaal in het bezit valt de stofzuiger zo tegen dat ik de stofzuiger bijna in de vuilcontainer heb gegooit.
De stofzuiger maakt een enorme herrie, tis net of er een F16 straaljager in de woonkamer opstijgd als je de stofzuiger aanzet. Nu zou ik dit niet zo erg vinden als de zuigprestaties niet zouden tegen vallen.
De zuigkracht van deze zuiger is zo slecht dat de kruimeldief meer zuigkracht heeft. Op de laminaatvloer en de vloerbedekking blijft het vuil gewoon liggen.
Ook de beveiliging word telkens op vol vermogen in werking gesteld, dit ten koste van de waardeloze zuigkracht. Hierdoor wordt de zuigkracht nog minder.

Kortom, dit apparaat is echt geen aanrader. Het is zonde van het geld dat ik voor deze stofzuiger heb betaald. En als ik de reviews lees ga ik er verder geen energie in steken. Ik koop gewoon een nieuwe stofzuiger en deze stofzuiger gaat gewoon de container in. AEG Electrolux bedankt voor deze stofzuiger. Ik hoop dat deze stofzuiger snel uit de productie word gehaald om meer irritatie te voorkomen

johanna333333 02-09-2007

goede zuigkracht mooie uitstraling makkelijk schoon tehouden kortom super zuiger

rept 09-07-2007

Ik ben helemaal niet tevreden over deze stofzuiger. Veel lawaai en de vol klep springt op terwijl deze juist is leeggemaakt.

mabamaan 17-11-2006

De zuigkracht van de stofzuiger is goed, veel beter dan onze vorige met
stofzak. Echter op vol vermogen en lichte zuigweerstand begint er een
beveiliging te werken, die dan weer ten koste gaat van de zuigkracht.
Het snoer en de flexibele zuigbuis vind ik te kort.
Je moet vaak het filter schoonmaken en dat is niet echt een fris karwei.

stinus87 20-10-2006

Zeer mooi apparaat, nu ongeveer twee maanden in bezit en werkt nog altijd
prima. Toen we hem de eerste keer uit de doos haalden leek hij wat breekbaar,
maar na twee maanden dagelijks gebruik is hij nog steeds in perfecte staat.
Het is een zeer licht en wendbaar toestel in vergelijking met mijn vorige
stofzuiger, ook een electrolux. Het stofreservoir laat zich zeer gemakkelijk
legen, enkel een druk op de knop en de bodem klapt open, waardoor het vuil
gewoon in de vuilnisbak valt. Soms blijft er wel wat hangen, maar dit zijn
vooral plukken textiel, die zonder probleem kunnen worden verwijderd. De
zuigkracht is ook top; op de minimumstand zuigt hij nog steeds probleemloos
zand en stof op, voor kleinere kiezeltjes volstaat het om de stofzuiger op de
halft van het maximale volume te zetten. De slang is trouwens ook zeer
degelijk, wat niet bij alle stofzuigers is... Ik ben nogal rum met die dingen,
maar deze verdraagt het allemaal zonder ook maar de lichtste kreun te laten
horen. Hij is inderdaad wat luidruchtiger dan een stofzuiger mét stofzak, maar
dat is een algemene trend bij zaklose stofzuigers. Het gaat dan ook om de keuze
tussen minder lawaai en uiteindelijk meer kosten door de verplichte aankoop van
stofzakken, of iets meer lawaai met het gemak en het financiële voordeel geen
zakken meer te moeten kopen: aan u de keuze. Bij onze aankoop kregen we
trouwens nog een extra parketborstel (die het heel goed doet op onze gladde
stene vloer) en een turbo, die bedoeld is om tapijten schoon te krijgen. Vooral
die laatste is geweldig: onze mat die echt vol zat met zand en dergelijk
materiaal was plotseling volledig proper! Echt fantastisch.
Voor mij geen negatieve puntjes, al kan ik begrijpen dat fabricageproblemen
de pret snel kunnen bederven... Misschien dat de nieuwe lichting ondertussen
verbeterd is... in ieder geval een aanrader, gezien de prima prijs-kwaliteit
verhouding!

Eddy Zwets 11-07-2006

Mijn stofzuiger is nu voor de 2de keer voor reparatie geweest. Nu hebben de
techneuten van AEG toch een kapotte motor vervangen. En waarachtig.... hij
werkt zoals het moet. Helaas voor 2 dagen, nu weer dezelfde problemen. Ik wordt
er knettergek van. Deze week maar weer terug naar de winkel voor reparatie. Al
ga ik wel een andere stofzuiger eisen wanneer het weer niet opgelost wordt.

Rogertwo 07-07-2006

Wat een ellendeding.De eerste weken ging het nog wel,maar nu na een maand of zo
wordt de stofzuiger loeiheet en het geluid lijkt op een opstijgend vliegtuig.
Ik ga er mee terug naar de winkel, maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Robert nl 07-04-2006

Ik vind het een fijne stofzuiger... Zolang hij nieuw is. Want na de eerste week
begon de volindicator te blijven hangen op vol vermogen na even veel
zuigweerstand tijdens het zuigen. Dit werd in de weken er na erger en erger. De
stofzuiger bij de winkel ter reparatie aangeboden en na een een week of 3 á 4
weer terug gehad. Ze hadden het filter ontdaan van fijnstof. Ik kreeg de vraag
mee of ik de stofzuiger tijdens een verbouwing had gebruikt. Nou niet dus.
Niets mee gedaan behalve de vloer, de mand van de katten en de bank mee
gezogen. Dit 3x per week ongeveer. ...In ieder geval deed hij het weer goed. Nu
een paar weken later is het probleem weer terug aan het komen. Ik ga dit
weekend terug naar de winkel. Ik wil hem ruilen want na het lezen van meer
reviews weet ik dat het niet aan mijn exemplaar ligt.

Miss laura 24-02-2006

Ik ben nu een paar maanden in het bezit van de Viva Spin stofzuiger. Het is een
ingenieus apparaat om te zien en je krijgt veel accecoires die niet echt nodig
zijn, maar als je een woning hebt met verschillende vloeren is het wel handig.
Ik heb voornamelijk vloerbedekking en de stofzuiger zuigt naar mijn mening heel
goed! Ook kan je hem harder en zachter stellen voor het zuigen van zeil. Hij
heeft veel zuigkracht en zuigt goed, maar maakt veel lawaai. Maar als je het
resultaat ziet (donkerkleurige vloerbedekking) geeft dit niet. De
prijs/kwaliteitsverhouding vind ik goed en ik ben tevreden over dit apparaat.